Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

  1. Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
  2. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@zozoni.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Zelówek 1c, 97-425 Zelów .

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym paragonem dostarczonym drogą elektroniczną.
  2. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  3. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
  4. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
  5. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).
  6. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  7. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
  8. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  9. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres kontakt@zozoni.pl  lub drogą listowną na podany wyżej adres  w p.2
  11. W przypadku gdy kupujący skorzystał z prawa do darmowej wysyłki a częściowo odstąpił od umowy i dokonał zwrotu towaru, wobec czego kwota zamówienia nie kwalifikowała się do darmowej wysyłki Sprzedający ma prawo odliczyć sobie przy zwrocie pieniędzy kwotę równoznaczną kwocie wybranej przez kupującego przy sposobie dostawy.
  12. Wymiana towaru w sklepie internetowym www.zozoni.pl polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
  13. W przypadku wyrażenia przez Sprzedawcę zgody na wymianę Towaru, koszty przesyłki pokrywa Kupujący.

Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
Załącznik nr 2: Wzór formularza reklamacyjnego

 

Waluty
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl